חילופי זוגות מבלי להרוס את הזוגיות

כיצד לקיים חילופי זוגות מבלי להרוס את הזוגיות

כללי ברזל לזוגות מתחילים

לא מעט בני זוג מגיעים לשלב שבו הם צריכים לחשב מסלול מחדש.

האפשרות של פירוק החבילה תמיד נמצאת על הפרק, אך כמובן שמדובר על הבחירה האחרונה.

בני הזוג צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לשמור על הזוגיות יציבה. יש כאלה שמחליטים ללכת לטיפול על ידי איש מקצוע מנוסה. אחרים מעדיפים לבחור באפשרות שמטרתה העיקרית היא לשפר את חיי המין.

הרי חיי המין הם חלק אינטגרלי מכל זוגיות, וברגע שהם טובים גם הזוגיות תהיה טובה.

חילופי זוגות הפכו להיות מאוד שכיחים בשנים האחרונות עבור זוגות שרוצים להכניס עניין לזוגיות. אך איך אפשר לבחור באפשרות הזאת מבלי לפרק את הזוגיות הקיימת?

נתחיל מהסוף - חילופי זוגות אינם פתרון לזוג שנמצא במשבר

תהיו גלויים עם בן או בת הזוג

בעבר הבחירה באפשרות של חילופי זוגות הייתה בחירה תמוהה. רוב בני ובנות הזוג לא היו מבינים את הבחירה הזאת, וחלק מהם אפילו היו מרימים גבה. אך כיום היתרונות של האפשרות הזאת ידועים לכולם, הרי לא סתם האפשרות הזאת זוכה לפופולריות רבה. לכן אנו מציעים לכם כבר מלכתחילה להיות שקופים וגלויים עם בן או בת הזוג. להסביר להם בדיוק מה אתם מרגישים, ואיך אתם רואים את תמונת המצב. ברגע שאתם תהיו מספיק גלויים ומספיק אמיתיים, לא אמורה להיות סיבה לבעיה או לחילוקי דעות.

לא קופצים ישר למים העמוקים

חילופי זוגות יכולים לעשות ניסים ונפלאות לזוגיות שבה אתם נמצאים. אך אחת מהטעויות הכי נפוצות של זוגות שונים היא לקפוץ ישר למים העמוקים. כלומר ישר להתנסות בכל מה שהאפשרות הזאת מביאה איתה. השאיפה היא שתביאו את עצמכם למצב שבו תוכלו להתנסות בכל האפשרויות שעומדות לפניכם. אך מוטב לעשות זאת בצורה זהירה, מבלי שזה יביא לטראומה לאחד מבני הזוג. תזכרו תמיד כי אתם עושים את זה על מנת לשפר את הזוגיות שבה אתם נמצאים. אם לא תשימו את המטרה הזאת לנגד העיניים שלכם, יהיה לכם קשה מאוד לעשות את הבחירות הנכונות.

תדברו על בן או בת הזוג

על זה אם תחליטו לא לשתף את בן או בת הזוג שלכם במק��ה שאתם מרגישים, הזוגיות תעלה על שרטון במהירות. השיתוף אמור לבוא בהקשר של חילופי זוגות ובכל הקשר אחר בחייכם. ברגע שאתם משתפים האחד את השנייה לא אמורות להיות הפתעות בשום שלב של הזוגיות. אך אם לא תספרו מה אתם מרגישים, הפרטנר שעומד לצידכם לא ידע למה לצפות. חוסר האונים במקרה הזה עלול להביא לכך שהזוגיות תתפורר, ועם הזמן גם פשוט לא תהיה קיימת. לכן תרגישו בנוח לדבר על חילופי הזוגות ועל החוויה שלכם. זה יהפוך את הנושא הזה לטריוויאלי, כזה שלא אמור להביא איתו בעיה מסוימת.

אל תלכו רק בראש עם הפרטנר שלכם

זוגיות יכולה להיות קסומה, כל עוד היא לא מביאה איתה מריבות וויכוחים. ברגע שמריבות וויכוחים הופכים להיות לחלק בלתי נפרד מהזוגיות, יהיה קשה להעלים אותם. חילופי זוגות עלולים להביא למעט ויכוחים בהקשרים שונים. הרי כל אחד רואה את המציאות בצורה שונה, ואי אפשר תמיד להיות באותה הדעה. אך תזכרו כי כל מריבה עלולה להפוך את הסיטואציה לבלתי נסבלת. במקום שתסתכלו על היתרונות של חילופי הזוגות, תסתכלו על החסרונות של האפשרות הזאת. תנסו להבין את הצד השני, וזה לא משנה מה הוא חושב. ברגע שתהיה הבנה, אוטומטית ניתן יהיה לראות כיצד המציאות משתנה והופכת להיות נוחה בהרבה.

חילופי זוגות – למען הזוגיות שלכם!

יש כאלה שחושבים כי להחליף בן או בת זוג עם מישהו אחר זה מה שעלול לגמור את הזוגיות. אך לא מדובר כאן על בגידה, חשוב להדגיש את הנושא הזה. בני הזוג מחליפים בני זוג לזמן מוגבל, והם עושים את זה תוך הסכמה מלאה. אם תעשו את הפעולה הזאת על פי כל הכללים הרצויים, תוכלו למצוא את עצמכם מרוויחים המון. פתאום הזוגיות תגיע למקום כל כך יציב וחזק שלא דמיינתם שתוכלו להגיע אליו. זה לגמרי בידיים שלכם להפוך את הזוגיות למקום הכי יציב בחיים שלכם. אין סיבה שתוותרו על הפרטנר שאיתו בחרתם לחיות כל החיים, תלחמו על מנת לשמור על הקיים.

מאמרים נוספים

המדריך המקיף בתחום חילופי זוגות לזוג המתחיל

More articles that may interest you…